1 Eylül 2009 Salı

taç ve kemer













Kemer yapılışı







Önce kemeri yapmıştım tuniklerle takmak için.Kızım çiçeğini çok sevdi taç ,toka yap bana diyincede tacı yaptım.Daha sonra tokalarınıda yapıcam hanıma söz verdik...
İkisi çok güzel uydu birbirine.Bende ikisini bir yayınladım.
Kemerin yapılış aşamalarınıda göstermeye çalıştım.
-Bel ölçünüze ve istediğiniz genişliğe göre 2 parça kumaş kesiyorsunuz.

-Kumaşın birine telayı ütüleyin, yanlardan 2cm bıraktığınız payıda içe ütüleyin

-İkinci parçayıda 2 cm içe kıvırarak diğer parçanın üzerine (ben önce ütüledim)iğneleyin ve makine geçin

-Ön kısma kurdela diktim siz nasıl isterseniz başka aksesuarlarda ekleyebilirsiniz

-Güzel bir kemer tokası bulamadığım için ben çıt-çıt takıtım siz düğme yada kemer tokasıda takabilirsiniz

-En son kurdeledan çiçeği yapıp taktım


Bu şekilde spor yada daha şık bir kemer yapabilirsiniz.

Yapmak istiyenlere kolay gelsin .

Hiç yorum yok: