24 Eylül 2009 Perşembe

Safran Sarı



Sizlere henüz bitirdiğim ve yeni aldığım romanlardan bahsetmek istiyorum."SAFRAN SARI" İnci Aral' a ait. Modern çağda geçen,birbirlerinden farklı üç kişinin hayatlarından kesit anlatıyor.Kitabın arka yüzündeki yazıyı aktarıyorum;
"İnci Aral'ın Geleceksizlik üzerine kurduğu romanında bu üç kişinin kesişen yollarını anlatıyor.2000'li yılların başında yaşanmakta olan toplumsal,ekonomik ve kültürel çalkantılardan etkilenen bu insanlar,savruluşlarını ve belirsizleşmiş geleceği sorguluyorlar"
Ben okurken çok keyif aldım ve etkilendim.Bu roman aynı zamanda insanı çağımızın getirdiği sorunlar üzerine düşünmeyede itiyor.Sizlerede okumanızı öneririm.

Diğer iki romanı yeni aldım.Biri Naşide Gökbudak'ın Feraye isimli romanı.
Diğeri Yüreğinin götürdüğü yere git ve Yüreğimin sesini dinle romanlarının yazarı Susanna Tamaro'na ait Her Sözcük Bir Tohumdur isimli roman.Özellikle bu romanı çok merak ediyorum.Çünkü diğer ikisini çok severek okumuş ve etkilenmiştim.Bununda öyle olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok: