26 Eylül 2009 Cumartesi

İnce görünmenin yolları

Bugün Habertürk magazin ekinde Esra Çoruh'un hazırladığı moda günlüğü sayfasındaki yazıyı okuyunca sizlerle paylaşmak istedim.
Bir çoğumuzun problemidir ince görünmek yada birşey alırken bu bana uydumu diye kara kara düşünmek. Bu yazıyı okuyunca işimiz biraz daha kolaylaşıyor.

İnce Görünmenin 10 yolu

1-Kendi bedeninizi giyin.
Hiçbir kıyafet sizi olduğunuzdan ince göstermeyecektir.

2-Bot paça kesim pantolon
geniş kalçalarınız ve baseniniz varsa bu kesimler çok uygun.
(Şahsen ben öyle yapıyorum)dar paçalar olduğundan geniş gösteriyor kalçaları.

3-Etek boyuna dikkat
Uzun boyluysanız daha ince görünmek için uzun etek tercih edebilirsiniz.Ancak kısa boyluysanız uzun etek sizi olduğunuzdan kısa gösterecektir.

4-Göz aldatmacası için desen
Boyuna çizgililerin ince gösterdiği kuralı gibi optik aldatmacalara yol açan desenler sizi olduğunuzdan daha ince ve uzun göstercektir.Problemli bölgeleri kamufle etmek için desenlere sığınabilirsiniz.

5-Bel bölgesi sade olsun
Bel ve kalça bölgeniz problemliyse çok albenili şeylerden kaçınmalısınız.

6-Ne kadar yüksek topuk o kadar ince ve uzun görünüş

7-Pililiden uzak durun
Hareketli olduğu için sizi daha geniş gösterecektir.

8-İç çamaşırına dikkat
Ne çok dar ne de potluk yapacak kadar bol olmamasına dikkat edin.

9-V yaka hikayesi
Basen kısmında problem varsa V yaka hilesiyle genel görüntünüzü inceltmeniz mümkün.

10-Kararında ve ölçülü
Çok iri bayanlar küçük takılardan kaçınmalı.Kendi ölçülerinize orantılı takı seçmeniz en doğrusu.

Kaynak:Habertürk 26.09.2009 magazin eki

2 yorum:

leyya dedi ki...

amaaaaan boşverelim Allasen nereye saklasak olmuyo zaten fazlalıkları:))
güzel yorumun için tşk ediyorum.sevgiler.
bi de bi zaamet kelime doğrulama kalksa yorum yazmak kolaylaşsa mümkün mü acaba?

çiçek dedi ki...

kelime doğrulamanın olduğunun bile farkında değilim.hatırlattığınız için teşekkürler hemen düzelttim.