4 Eylül 2009 Cuma

Kolyelerim








Bu şirin kolyelerimi daha önce yapmıştım.Ama o sıra telefonumun kamerası bozuktu çekememiştim.Sonrada unuttum gitti...)

Dün kızım bütün kolyelerimi çıkarmış oynarken bunları fark ettim,hemen fotoğrafları çektim.Bakalım beğenecekmisiniz?

Kızım 8 yaşında ve acayip derecede benim eşyalarıma taktı.
Özellikle şatafatlı şeyler arıyor (bende öyle aşırı pullu , taşlı şeyleri pek sevmem)birde kızıyor neden sende süslü şeyler yok diye neyse bulduğu gece kıyafetlerini,topuklu ayakkabıları,çantaları , takıları takıp takıştırıyor öyle şekerki...İnsan kendi çocukluğunu hatırlıyor bende aynen böyleydim özellikle annemin topuklu ayakkabılarını çok severdim.Bu yazı takıların dışına taştı ama çocuğu olanlar özellikle kız anneleri beni anlıyorlardır sanırım...Birde kız resimleri çizer onları çeşit,çeşit giydirirdim.Ayyy bu kız aynı annesine benzemiş hadi bakalım ....)))

Hiç yorum yok: