27 Ağustos 2009 Perşembe

Ödül





Arkadaşım bana bu ödülü vermiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Bu ödülün 7 şartı:


1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

2-Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

3-Ödülün logosunu yayınlayın.

4-Yedi yaratıcı blogu ödüllendirin.

5-Bu 7 blogun linklerini yayınlayın.

6-Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.

7-Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Kendim hakkında 7 ilginç şey

1-Bu güne kadar hiç ilginç yanlarımı düşünmemiş olmam sanırım en ilginç olanı..

2-Aşırı mükemmelliyetçi olmam.Ama bunu yenmeye çalışıyorum.Bu insanı çok yoran bir özellik...)

3-Bazen gördüğüm rüyaların gerçekte karşıma çıkmasıda ilginç sayılabilir.

4-Kedi,köpek ve tavşanları çok severim.Asla evimde besleyemiyorum.Tüyleri temizlemek zor iş.

5-Çok hızlı ve pratiğimdir(bu yüzden sakarlıklar oluyor tabii).

6-Kimseye danışmadan, kafama koyduğum şeyi başarmak için çok uğraşırım.
7-Her şeyde bir hayır vardır sözüne çok inanırım.Bizzat şahit olmuşluğum vardır yani...)

Gelelim bu ödülü vereceklerime.Bence tüm blog sayfası olan arkadaşlar.Hepsi birer yaratıcı hepside çok üretken.Yinede birkaç isim:


1 yorum:

www.sekerciniz.blogspot.com dedi ki...

Çok teşekkür ediyorummm..
Ne yazikki blogumda sadece şekerlerim olduğu için yazamıyorum..çok özür