12 Ağustos 2009 Çarşamba

birazda alışveriş




İndirimlerden birşeyler almak için çıktım ama pek hoşuma giden birşey olmadı.Zaten zara da olmak üzere birçok marka kış sezonunu açmış bile.Bu sıcakta vitrinlerde yün hırka,kazak görmek beni bunalttı doğrusu.




Daha önceden aldığım terliklere uygun çanta aldım .Terliklerin rengi koyu çıkmış aslında çantayla aynı renkteler.Çantanın kırmızı ,lacivert renkleride var.Ben terliklerime uyuyor diye koyu parlak füme olanı aldım.Fiyatları çok uygun.


Çanta bershka 29.95 tl


Terlik çarşı 29.90tl




Dün akşam saat 22'den sonra canım sıkıldı siyah bir kumaşım vardı onu etek yapmak için biçtim.Ama kumaş çok kalın geldiği için makina dikişini geçmeden öylece bıraktım.Onuda eklemek istedim ama belki etekten başka bir şeye çeviririm düşüncesiyle bıraktım öyle bekliyor...

Hiç yorum yok: