15 Ağustos 2009 Cumartesi

MİM

saniye's handcraft arkadaşım sormuş bu soruları bende severek cevaplıyorum.

1-Hangi şehirde yaşıyorsun?

İzmir

2-Mesleğin?

Halkla ilişkiler ve iletişim mezunuyum.Aynı zamanda 3 yıl özel bir kursta stilistlik ve modelistlik eğitimi aldım.Ancak bu mesleğimi çok az yaptım.Uzun bir süre Otomotiv firmasında satış şefliği yaptım bir süredir çalışmıyorum ama boş durmak hiç bana göre değil sürekli bir şeyler yapmak peşindeyim...

3-Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?

Bilgisayarda vakit geçirmeyi seviyorum hal böyle olunca blog hazırlamaya karar verdim.

4-Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

2007 yılından bu yana.Daha önce blogcu'da sayfam vardı.Oraya çok vakit ayıramamıştım.

5-Blogunu hangi sıklıkta ziyaret edersin?

Hergün diyebilirim.

6-PC açıldığında blogunu ziyaret etmek kaçıncı sırada yer alır?

Genelde ilk olarak.

7-Başka blog sayfasında görüp aldığın birşey yada gittiğin bir yer oldumu?

Henüz olmadı.

8-Blogunda hangi konulardan bahsetmek hoşuna gider?

Kendi ürettiğim şeyler ve kitap,şehir yani kısaca hoşuma giden her şey olabilir.

9-Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur.

Öncelikle yaratıcılıkları, kendilerini ifade ediş şekilleri.

10-Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?

Herşey bir emek sonucu oluşur buna blog sayfasıda dahil.Bence azda olsa insanlar buradan para kazanarak emeklerinin karşılığını gördükleri için daha mutlu hissedebilirler.

11-Blog arkadaşlarınla bir araya gelme buluşma fikrine nasıl bakıyorsun?

Gayet güzel bakıyorum:Neden olmasın!..

Burada yeni olduğum için bu soruları sorabileceğim fazla arkadaşım olmadı henüz.Cevaplamak isteyen herkes yazsın.

Hiç yorum yok: