6 Ekim 2009 Salı

rengarenk kolye






Yine evdeki fazla boncuklar.Ne çok boncuk almışım.Bu boncukların bir kısmıyla abajur bile yaptım hala bitmedi.Küçük bir ahşap sandığın içinde duruyorlar biraz azalsın diyorum bir şeyler yapıyorum yok yine aynı.
Birde havalar serinleyince geçen kıştan kalma yarım yün işlerde çıktı ortaya (2 kazak,bir bebek battaniyesi,patikler)bunlar tatamlanacak olanlar.offf facia nasıl bitecek bunlar.Ev yayıntı doldu sanki bir anda....
Güzel bir dolap düzenlemesi gerekiyor.Dikiş,örgü,takı ,dergi derken ev hobi malzemesinden geçilmiyor.
Oturma odasını artık hobi odası olarak düzenlemek şart.Birde kitaplar var onlar şimdilik kızımın odasındaki dolapta duruyordu ona yeni oda takımı geliyor, benim kitaplar????
Ben bir ikea ya uğrsam iyi olacak galiba (bol raf ve kutu,kutu...).

3 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım aynı sıkıntı bende de var. Ev hobi dükkanı gibi oldu. Ama olsun seviyorum hobi malzemelerimi :) Güzel bir düzenlemeyle toparlarsın hepsini.

çiçek dedi ki...

doğru canım.şimdi küçük bir dolap ayarlama çalışıyorum.hepsini oraya yerleştireceğim.

Stil Direktoru dedi ki...

kesinlikle ıkea tek çözüm hatta ıkea 2010 yerli ve yabancı eklemiştim şeker sec beğen al tatlım