4 Ocak 2010 Pazartesi

yeni bir yıla başlangıç

Yeni yıl öncesi ve sonrası bir yoğunluktur bitmedi...Blogumla ilgilenemedim ama tüm arkadaşları fırsat buldukça takip ettim.Bu arada yeni yılın herkese sağlık,mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.Yeni yılın ilk günü nasıl olursa tüm yıl öyle geçer derler yaa benim yeni yılım bol alışverişle başladı şimdi tüm yıl alışverişmi olee:) Neredeyse tüm marka ve mağazalar yılbaşı öncesi indirimlere başlamıştı bende bu indirimler sayesinde bir çok ihtiyacım olanı almış bulunuyorum.Aslında burada paylaşmak istiyordum ama foto çekmek için vaktim olmadı.
2010 yılının şanslı burçlarından biride Kova burcuymuş.Buda benim burcum umarım her yönden şanslı bir yıl olur.
Bu yıl oturduğumuz evi değiştirmek istiyoruz ama bir türlü gönlümüze göre bulamadık.Ya ev çok güzel merkezden çok uzak , yada merkezde ama içi dökülüyor.Tabiki ben Karşıyakadan vazgeçemediğim için nasıl olacak :((
Umarım kova burcu şansını burada bana gösterir.

Hiç yorum yok: